Monday, February 9, 2015

result !!!

Assalamualaikum


haiii.. another 21 days nak keluar result.guess what? seram sejuk dh badan ni tapi aku buat bajet cool je lagi. dulu PMR ye la kot seminggu before the date gabra. tapi hello. ni SPM kot. masuk je bulan 2 dh mcm apa je rasa.

And for me.. aku tak boleh imagine nak pi kelantan tu. jauh weiii. sepanjang jalan tu rasa nak tercabut jantung. banyak feed back yg aku dpt. mcm result tahun ni....*blablabla*. seriously tutup telinga lah malas nak dengar semua tu. to be honest.. perasaan ni sebab takut nak hampa kan parents and family and takut sgt result nanti tak penuhi apa yg kita nak jadi.

entahla sekarang ni aku rasa 'kenapa la aku ni dulu malas sgt nak study. leka. amik mudah. if only i can turn back time' serious ni yg aku rasa. rasa mcm time SPM tu tak all out. aku tahu aku boleh buat lagi better tapi... hmmm *sigh* sekarang ni semua terletak dkt Allah.

cuti 3 bulan ni bagi aku mcm sekejap je. even aku ni mereput je dlm rumah. see masa punya la cepat. dulu countdown 50days before result now 20 days tinggal. 

ni je entry yg tak berguna pun. thanks for read.

SM SAINS JELI,KELANTAN. BE READY. IM COMING. yuhuuuuuu

'YA ALLAH. BERILAH RESULT SPM NUR SYAHIRAH ABDUL HAMID NI CEMERLANG (9A+) DAN MELAYAKKAN NYA MENJADI SEORANG DOKTOR SAKIT PUAN'  amin~

0 comment: